2 Back to Paris by EISENBERG: rozmarně ženská vůně plná života

Jana P  |  26. 3. 2018  |  Přidat komentář

Eisenberg

Kdo by nemiloval Paříž? Malebné uličky i široké bulváry, kavárničky i kabarety, dělníci i umělci, fascinující Montmartre či Notre Dame a krásné Francouzky... Jsou ztělesněním ženskosti. Rudou rtěnku neodkládají ani doma, a když se jdou večer bavit, leží jim u nohou celé město. Vychutnávají si život plnými doušky. Vábí i provokují. Stejně jako Back to Paris.

Když jsem poprvé rozprášila Back to Paris kolem sebe, ucukla jsem. Bylo to, jako když se vám stane něco, na co už dlouho čekáte. Jako když najdete něco, co už dlouho hledáte. Jako když potkáte někoho, o kom jste dlouho snila… Vnímáte sílu okamžiku, kterou si budete pamatovat. Na vteřinu zapřemýšlíte, jestli si to nenalháváte. Ale je to tu pořád. Ten pocit, že Back to Paris někdo sestavil jen pro vás...

Back to Paris Eisenberg

Rozmarná... jako žena

Back to Paris je na první dobrou nabitá energií. Vášnivá. Hravá. Při druhém setkání už jsem se těšila, že mě čapne a nepustí, že mě bude provázet celý den, aby mě pak ještě večer nechala vnímat další a další tváře, které má. Protože tak to Back to Paris dělá. Je výrazná, ne křiklavá. Odvážně si vás získá. A pak se kolem vás sladce rozvine, zkrotne a ukáže jemnější stránku. Je zábavná, překvapivá, sebejistá, ale nakonec skoro až „tulivá“. A také poživačná a vědomá si, že ovládá umění provokace. Chce, abyste se k ní vracela. Jako se muž vrací ke své Femme Fatale. Jako se každý – kdo viděl „město nad Seinou“ – vrací do Paříže.

Umělecké dílo

Když José Eisenberg začal přemýšlet o této vůni, chtěl, aby odrážela jeho lásku k umění. Nechal se inspirovat dobou, kdy v Americe žil večírky Velký Gatsby a v Paříži se dařilo kabaretům, mužům v zářivých vestách a ženám s dlouhými perlovými náhrdelníky. Dobou, kdy dělníci přes den dřeli a umělci a jejich osudové ženy v noci ochutnávali život plnými doušky. Což platí o celé jeho kolekci L’Art du Parfum, kam Back to Paris patří. Aby dokreslil kouzlo doby, přizval José Eisenberg ke spolupráci brazilského malíře Juareze Machada, který pro každý kousek z kolekce L´Art du Parfum namaloval fantastický obraz na přebal. (Miluju je všechny!)

Velmi vybíravá vůně

Fantastické je i složení Back to Paris. Ženská růže, k tomu fialka, která přidá trochu pudru, frézie, levandule… to hraje na romantickou notu. Jenže je tu i rázný černý rybíz, dřevitý santal, pačuli a fazole tonka, exotické koření, které voní jako karamel a vanilka dohromady a odvádí parfém směrem k Orientu. Společně vytváří dokonalý celek. Jednotlivé složky rozeznáte spíš náhodou, jsou provázané – jen se jedna za druhou rozvíjejí a znovu a znovu přináší potěšení z vůně, kterou jste vždy chtěla mít. A mimochodem, pro jaro je jako stvořená!

Související produkty

Komentáře

V diskuzi je 2 příspěvků

Komentáře k příspěvku:
Veronika K.  |  26. 3. 2018 20:10:26
Podle složení to vypadá na parfém, který je stvořen na míru přímo mé osobě. Škoda, že cena je za 100 ml relativně vysoká. Určitě ale brzy zakoupím alespoň vzorek na ovonění.
odpovědět
Notino  |  6. 4. 2018 10:38:36
Hezký den, za zkoušku nic nedáte :) Zkuste si přivonět v některé z našich parfumérií: https://www.notino.cz/osobni-odbery/ Pěkný a voňavý den! Notino
odpovědět
Okomentujte článek
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení komentáře společností Notino s.r.o. , Londýnské náměstí 881/6, Brno, PSČ 639 00, IČO 27609057 . Údaje mohu být předány a zpracovány sesterskými společnostmi a dalšími zpracovateli. Máte právo svůj souhlas kdykoliv odvolat, požadovat od správce přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenositelnost, popřípadě omezení zpracování. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů.
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:

Podobné příspěvky

Boss Bottled United: Vůně (pro) muže, který si věří

Boss Bottled United: Vůně (pro) muže, který si věří

Hugo Boss je silná, sebevědomá značka produkující silné, sebevědomé vůně pro muže, kteří ctí zásady, ale nenechají si s odpuštěním nakopat zadek ...

Celý příspěvek

Calvin Klein a boom unisex vůní

Calvin Klein a boom unisex vůní

Móda byla vždy jistým komunikačním prostředkem mezi jedincem a společností. Odrážela jeho postavení, roli, osobnost, vyjadřovala jeho náladu i názor ...

Celý příspěvek