Když se potká Dolce & Gabbana a Hra o trůny

Lucka  |  14. 12. 2017  |  Přidat komentář

parfém

Seriálové hvězdy propůjčily svoji tvář nové kampani Dolce & Gabbana „The One“

Tváře celebrit bývají spojovány s kampaněmi na značkové parfémy již desítky let. V případě nedávno spuštěné kampaně Dolce & Gabbana „The One“ se však jedná opravdovou trefu do černého. V rámci letošní podzimní reklamní kampaně se Kit Harington a Emilia Clarke, dvě z nejvýznamnějších hvězd seriálu Hra o trůny z produkce stanice HBO, blýskli v sérii reklamních spotů značky Dolce & Gabbana. Spoty jsou radostné a plné života, jak je ostatně u této proslulé módní značky už tradicí.

Díky dokonalému načasování je však tato kampaň zcela mimořádná. Srdce nejednoho fanouška zaplesalo, když ve finále sedmé série Hry o trůny (odvysílané v srpnu 2017) došlo během vášnivé a romantické scény k dlouho očekávanému spojení dvou postav, známých divákům jako Jon Snow a Daenerys Targaryen. Tato scéna vzbudila zvědavost příznivců seriálu po celém světě, vyrojila se spousta teorií a všichni diváci dychtivě očekávají nadcházející řadu, která se ale na obrazovky dostane nejdříve koncem roku 2018 či začátkem roku 2019. Fanoušci si tak díky této reklamní kampani přišli na své a krátce po skončení sedmé řady mohli oba dva své oblíbence spatřit bok po boku. Nejenže tyto dvě hvězdy patří k nejoblíbenějším hercům současnosti, ale navíc je i název vůní „The One“ („vyvolený“ nebo „vyvolená“) velmi příhodným pro úlohu, kterou obě postavy v kontextu seriálu sehrávají.

Na základě původní knižní předlohy se spekuluje o tom, zda se právě na jednu z postav, které představují Kit Harington a Emilia Clarke, nevztahuje dávné proroctví o „tom, který byl přislíben“. V seriálu je řečeno, že přijde princ nebo princezna, jež má zachránit svět. Jelikož časem upadl význam tohoto starodávného jazyka v zapomnění, není jasné, který z nich je opravdu „tím, kdo byl přislíben“. Nadcházející řada však již bude tou poslední, a tak fanoušci konečně zjistí, kdo je „tím vyvoleným“. Než se tak ale stane, budeme tyto dva známé herce vídat v reklamní kampani na vůně značky Dolce & Gabbana. A kdo ví, možná i poté! Zatím není jasné, co všechno ještě tato kampaň přinese, ale v prvních dvou spotech byli oba herci natáčeni odděleně. Zatímco Kit Harington je tváří kampaně na parfémovanou vodu pro muže „The One for Men“, Emila Clarke propaguje toaletní vodu pro ženy stejné řady. Oba spoty byly natočeny v současném stylu Dolce & Gabbana. Tato značka se v rámci svých kampaní v průběhu několika posledních let snažila navodit atmosféru Itálie, rodiny a komunity, a to nejen v případě vůní, ale i módy.

Spoty s oběma herci se odehrávají v ulicích Neapole, ve kterých s místními obyvateli zpívají, tančí i jedí. Obklopeni hudbou si v paprscích slunce užívají hravou atmosféru italského pozdního odpoledne. Je zřejmé, že cílem kampaně je navození dojmu, že oba herci, byť každý zvlášť, jsou těmi, kterým se místní obyvatelé snaží zalíbit. Přestože prostředí je jiné, myšlenka je stejná jako v seriálu: oba herci zde hrají ústřední roli „vyvolených“.

Dolce & Gabbana dokázala, že rozhodně umí natáčet trefné a nestárnoucí reklamní spoty. V roce 2001 návrháři uvedli na trh řadu jasných a jiskrných vůní pod názvem „Light Blue“, které se dočkaly i mužské verze jako kolínská voda pro muže, uvedená na trh v roce 2008. Ta dodnes patří mezi jedny z nejoblíbenějších a nejprodávanějších vůní. Za svůj úspěch tato řada z velké části vděčí také sexy propagační kampani s opálenými modelkami na břehu ostrova Capri oblečenými v titěrných bílých plavkách. Právě středomořskému duchu vůně samotné i doprovodné kampani se připisuje nebývalý úspěch této vůně.

Řada „The One“ má tedy podle všeho nakročeno k podobnému osudu. Spojení již tak velmi oblíbené řady vůní s populárními hereckými hvězdami představuje velký potenciál. Protože se spolupráce nachází teprve ve svých úplných počátcích, fanoušci vášnivě diskutují o tom, jak bude kampaň dále pokračovat a zda se herci také objeví ve společné reklamě.

Vůně pro muže „The One for Men“

Ponořte se do světa vůně „The One for Men“ a nechte se unést komplexním aromatickým profilem této oblíbené kolínské vody. Hlavu tvoří náznaky grapefruitu, koriandru a bazalky, které přecházejí v kořenitou vůni kardamomu a zázvoru. Základem vůně je aroma tabáku a cedrového dřeva.

Parfém D&G OneZdroj: Dolce & Gabbana Facebook page

Vůně „The One“ pro ženy

Vůně „The One“ pro ženy je směsí bohatých tónů, které tvoří bergamot a mandarinka se šťavnatým liči a broskví, po kterých se dále rozvíjí vůně lilie bělostné. Srdce a základ jsou prostoupeny bohatou vůní vanilky a jantaru a nakonec vyváženy nádechem pižma.

 Parfém D&G The One

Zdroj: Dolce & Gabbana Facebook page

Vánoční období se nezadržitelně blíží, nicméně rok od roku je volba vhodného dárku pro vaše nejbližší stále obtížnější. Co takhle potěšit fanouška seriálu „Hra o trůny“ dárkovou sadou „The One“? Tato dárková sada pro muže obsahuje kolínskou vodu, balzám po holení a sprchový gel. Své drahé polovičce, která taky miluje „Hru o trůny“, určitě vyčarujete úsměv na tváři, pokud ji obdarujete dárkovou sadou pro ženy, která obsahuje parfém „The One“, tělové mléko a sprchový gel.

Související produkty

Komentáře

V diskuzi je 0 příspěvků

Okomentujte článek
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:

Podobné příspěvky

Kdo je Hugo a proč je Boss

Kdo je Hugo a proč je Boss

Původní továrna na uniformy, kterou založil po první světové válce Hugo Boss se začala formovat do módní značky v pravém slova smyslu až po roce ...

Celý příspěvek

Darujte stylově a chytře – darujte set!

Darujte stylově a chytře – darujte set!

Víte, proč je lepší pořídit si parfémovou sadu než jen samostatnou vůni? Máme pro vás tři hlavní důvody, které dokazují že výběr dárkové kazety je ...

Celý příspěvek