Všechny články se štítkem pánské parfémy

parfémy

Výsledky ankety o nejpřitažlivější parfém 2018

Katka  |  16. 2. 2018

Naše velká valentýnská voňavá anketa o nejpřitažlivější parfém skončila v pátek 9. 2. a výsledky byly překvapující. Říká se: "Jiný kraj, jiný mrav". V tomhle případě tedy spíše nos. Přesto se na prvních místech umístily podobné vůně s charakteristickými tóny. V dámských vůních vede jantar, pižmo a růže, doplněné ovocným srdcem a v pánských vůních zase kůže, dřevité tóny, bergamot a levandule

Celý příspěvek

parfémy

Tipy na parfémy pro znamení Vodnáře

Bára  |  13. 2. 2018

Vodnář je jedenácté znamení zvěrokruhu a je pod vlivem vzdušného živlu. Základními vlastnostmi tohoto znamení jsou svoboda a nezávislost. To jsou atributy, kterých si Vodnáři cení nade vše. Dále tito lidé mají originální přístup k životu. Proto dokážou změnit tradici a běžné zvyklosti v něco zcela nového. Není proto divu, že mají kladný vztah i k moderním technologiím. Mezi jejich silné stránky patří také nápaditost a přátelskost

Celý příspěvek

Horoskop

Tipy na parfémy pro znamení Kozoroha

Bára  |  5. 1. 2018

Kozoroh je desáté znamení zvěrokruhu a je pod vlivem zemského živlu. Mezi hlavní vlastnosti tohoto znamení patří cílevědomost, praktičnost a vytrvalost. Člověk narozený ve znamení Kozoroha se svých cílů nevzdává a dokáže si počkat na výsledek. Ve svém jednání je spíše vážnější a serióznější. Na Kozorohy se většinou můžete spolehnout. Také oplývají pracovitostí a nechybí jim ctižádost

Celý příspěvek

Hugo Boss

Kdo je Hugo a proč je Boss

Lucka  |  20. 12. 2017

Původní továrna na uniformy, kterou založil po první světové válce Hugo Boss se začala formovat do módní značky v pravém slova smyslu až po roce 1945. A to pod vedením Eugena Holy, synovce Hugo Bosse. Tehdy začala značka vyrábět kvalitní obleky. Umění šití kvalitního oblečení pro muže se zdokonalovalo generaci po generaci, až roku 1977 získala značka Mezinárodní ochrannou známku a stala se mezinárodním módním lídrem. Společnost Hugo Boss stále ...

Celý příspěvek

vůně

Calvin Klein a boom unisex vůní

Bára  |  19. 12. 2017

Móda byla vždy jistým komunikačním prostředkem mezi jedincem a společností. Odrážela jeho postavení, roli, osobnost, vyjadřovala jeho náladu i názor. A stejně tak nevyhnutelně, jako designéři v devadesátých letech začali vytvářet módní útočiště pro ty, co se odlišovali od mainstreamu, se unisexové vůně počaly vpisovat do podvědomí stále většího počtu lidí

Celý příspěvek

1 3 4