Kdo je Hugo a proč je Boss

Lucka  |  20. 12. 2017  |  Přidat komentář

Hugo Boss

Původní továrna na uniformy, kterou založil po první světové válce Hugo Boss se začala formovat do módní značky v pravém slova smyslu až po roce 1945. A to pod vedením Eugena Holy, synovce Hugo Bosse. Tehdy začala značka vyrábět kvalitní obleky. Umění šití kvalitního oblečení pro muže se zdokonalovalo generaci po generaci, až roku 1977 získala značka Mezinárodní ochrannou známku a stala se mezinárodním módním lídrem. Společnost Hugo Boss stále sídlí v Metzingenu u Stutgartu a angažuje se ve spolupráci s vrcholovými sportovci jako například tenisty, golfisty, a dokonce závodníky formule 1 se svou řadou Boss Green.

Nejkrásnější vůně z dílny Hugo Boss

Hugo Boss představil světu svoji první vůni jménem „Boss Number One for men v roce 1985. Od té doby ve svém portfoliu nashromáždil více než 83 vůní pro muže i ženy, zahrnující například „Hugo Woman“, „Boss Femme“, „Boss Nuit“, „Hugo Energise“, „Boss Orange“, „Hugo The Collection“, „Boss Jour“, „Boss in Motion“ a „Hugo XX a XY“ a mnoho dalších.

Parfémy Hugo Boss

Zejména nadčasové vůně, jakou je třeba „Boss Bottled“, interpretují prostřednictvím kampaní se silnými, úspěšnými a galantními muži, jako jsou Gerard Butler, Chris Hemsworth či Ryan Reynolds, poselství dnešním mužům. Ambasadoři „Boss Bottled“ mluví hlavně o tom, že činy jsou důležitější než slova. Že hrdina dneška vždycky dostojí svému slovu a jeho posláním je upřímnost a integrita, protože úspěch bez integrity neznamená nic. Mluví taky o tom, že to, co dělá muže lepším, není bohatství. Ale je to právě jeho chování k okolí, když mu zrovna nejde o zisk. Značka apeluje na myšlenku, že živobytí sice získáváme skrze věci, kterých dosáhneme, ale náš život naplníme až tím, co dáváme na oplátku.

Důležité pro kampaň „Boss Bottled“ je také chtít více a dosahovat toho s pílí a cílevědomostí každý den. Být zkrátka hrdinou dneška. A to je i přesně to, co značka Hugo Boss vyznává ve své podstatě. Nejenom, že šije kvalitní obleky se smyslem pro detail. A že v reklamách se objevují silní úspěšní muži v perfektních oblecích. Ikony, hrdinové, milovníci. Ale hlavně předává světu důležitou zprávu: Není cílem se o úspěch snažit, ale sami úspěchem být. A s touto myšlenkou se zrodila i krásná vůně „Boss Bottled, která se díky své oblíbenosti dočkala několika variant.

„Boss Bottled“ je jako elegantní pánská vůně populární již od svého uvedení v roce 1998. Hlava voní esencemi ze švestky, jablka, citrusů a svěžího bergamotu. Sex-appeal dodávají výtažky z hřejivého hřebíčku, skořice a karafiátu. Cedrové a santalové dřevo ve spojení s vanilkou, vetiverem a netradičním olivovníkem tvoří silný základ vůně, který má opravdu impozantní výdrž. Nic míň než dokonalé a kvalitní provedení bychom od Hugo Bosse ani nečekali. Tato vůně dokonale podtrhne jedinečnou osobnost každého muže.

Parfémy Hugo Boss

Příběh vůně „The Scent“ je o trošku pikantnější. V kampaních upouští od mužů s padnoucími obleky a pevnými zásadami, jako vídáváme ve spotech na „Boss Bottled“, a místo toho odhaluje, co se skrývá pod povrchem. Zachycuje dvojici v luxusním domácím prostředí a jejich touhu a intimitu. Hugo Boss s parfémovanou vodou „The Scent“ intense staví na tom, že čich je jeden z nejsmyslnějších vjemů. A že slova nejsou často ani potřeba k tomu, aby člověk zapůsobil.

A tak je „The scent intense for himideální kompozicí pro smyslného a stylového muže. Styl je přeci o tom, kdo jsme a jak se vyjadřujeme. A vůně je krásná tečka na konec, která nám celkový dojem sjednotí. Vůně jako „The Scent“ umí dodat sexappeal, sílu a odvahu. Hřejivá kombinace kardamomu a mírně ostrého zázvoru se otevírá do vzácné maninky a levandule. Kompozice vůně zakotví ve smyslném koktejlu kůže, dřeva a sladké vanilky.

Parfém pro muže krásně doplňuje vůně pro ženy „The scent intense for her.“ Tato svůdná, květinově-ovocná vůně je zahalena do nádherného růžovozlatého flakonku. Má jednoduchou kompozici frézie, broskve, kakaa a vonokvětky, a voní vskutku delikátně.

Parfémy Hugo Boss

Svými vůněmi značka Hugo Boss nabádá muže, aby věděli, kým opravdu jsou, a byli odhodláni to ukázat světu okolo. A možná tuto nezničitelnou a houževnatou podporu od jedné z těch nejikoničtějších značek na světě dnešní muži opravdu potřebují. A za to je Hugo pro nás opravdový Boss.

 

Související produkty

Komentáře

V diskuzi je 0 příspěvků

Okomentujte článek
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení komentáře společností Notino s.r.o. , Londýnské náměstí 881/6, Brno, PSČ 639 00, IČO 27609057 . Údaje mohu být předány a zpracovány sesterskými společnostmi a dalšími zpracovateli. Máte právo svůj souhlas kdykoliv odvolat, požadovat od správce přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenositelnost, popřípadě omezení zpracování. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů.
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:

Podobné příspěvky

Darujte stylově a chytře – darujte set!

Darujte stylově a chytře – darujte set!

Víte, proč je lepší pořídit si parfémovou sadu než jen samostatnou vůni? Máme pro vás tři hlavní důvody, které dokazují že výběr dárkové kazety je ...

Celý příspěvek

Když se potká Dolce & Gabbana a Hra o trůny

Když se potká Dolce & Gabbana a Hra o trůny

Seriálové hvězdy propůjčily svoji tvář nové kampani Dolce & Gabbana „The One“ Tváře celebrit bývají spojovány s kampaněmi na značkové parfémy ...

Celý příspěvek