Připojte se k výzvě La Roche-Posay a staňte se i vy SKIN CHECKEREM!
Martina | 14. 5. 2015 | Přidat komentář
Kdo jiný, než jedna z nejznámějších světových dermokosmetických značek, kterou doporučuje celých 25 000 dermatologů z celého světa, by se měl zaměřit na osvětu spojenou s problémem rakoviny kůže a jejím včasným odhalením? Proto značka La Roche-Posay spustila unikátní virtuální osvětovou kampaň, jejímž cílem je vzdělávat a informovat veřejnost o rakovině kůže a především její prevenci. Tato kampaň funguje celosvětově, lokálně je podporována dermatology, národními organizacemi zabývajícími se rakovinou kůže a bude doprovázena bezplatným vyšetřením mateřských znamének po celém světě.
La Roche-Posay chce dnes do boje angažovat více lidí, nikoli individuálně, ale kolektivně. Cílem kampaně je vytvořit jakýsi sociální stimul a podpořit propagaci a sdílení jednoduchého a jasného vzkazu: každý se může v tomto boji stát ambasadorem.
Čísla jsou alarmující
Ze studie, kterou uskutečnila značka La Roche-Posay společně s agenturou Ipsos vyplývá, že:
- 88 % lidí ví o riziku rakoviny kůže
- 4 z 10 lidí nemyslí na ochranu před sluncem mimo dovolenou
- Celosvětově si pouze 1 ze 3 lidí nechá alespoň jednou ročně zkontrolovat mateřská znaménka
- Melanom je 9. nejčastější druh rakoviny v Evropě
- 200 000 nových případů melanomu je diagnostikovaných každý rok
- Pokud se odhalí melanom včas, je 90 % případů léčitelných
- A proto se připojte k výzvě La Roche-Posay!
Jak se stát SKIN CHECKEREM?
Je to jednoduché. Osvětová kampaň postavená na sociálním networkingu Skinchecker od La Roche-Posay je provozována na lokální internetové stránce značky. Jde o to, aby se informace dostaly k co největšímu počtu lidí a poučily je, proto La Roche-Posay přichází s jednoduchou memotechnickou pomůckou ABCDE, navrženou a široce podporovanou dermatology z celého světa, a nabízí Skincheckerům pětibodovou metodu, jak rychle identifikovat potenciální problém, a dodává jim odvahu, aby co nejdříve vyhledali dermatologa.
Platforma také obsahuje prostor vyhrazený mapě sledující penetraci kampaně po celém světě a zobrazuje konverzace ohledně tohoto tématu v reálném čase na twitteru nebo jiných sociálních sítích. Kampaň je navržená tak, aby bylo vše co možná nejsnadnější. Takže to udělejte tak jako my: jedním kliknutím si stáhnete metodu ABCDE, jedním kliknutím ji sdílejte s přáteli nebo blízkými a ponoukěte je, aby se také stali Skincheckery. Tak na co čekáte?