Připojte se k výzvě La Roche-Posay a staňte se i vy SKIN CHECKEREM! 

Martina  |  14. 5. 2015  |  Přidat komentář

skin checker

Kdo jiný, než jedna z nejznámějších světových dermokosmetických značek, kterou doporučuje celých 25 000 dermatologů z celého světa, by se měl zaměřit na osvětu spojenou s problémem rakoviny kůže a jejím včasným odhalením? Proto značka La Roche-Posay spustila unikátní virtuální osvětovou kampaň, jejímž cílem je vzdělávat a informovat veřejnost o rakovině kůže a především její prevenci. Tato kampaň funguje celosvětově, lokálně je podporována dermatology, národními organizacemi zabývajícími se rakovinou kůže a bude doprovázena bezplatným vyšetřením mateřských znamének po celém světě. 

La Roche-Posay chce dnes do boje angažovat více lidí, nikoli individuálně, ale kolektivně. Cílem kampaně je vytvořit jakýsi sociální stimul a podpořit propagaci a sdílení jednoduchého a jasného vzkazu: každý se může v tomto boji stát ambasadorem.

Čísla jsou alarmující

Ze studie, kterou uskutečnila značka La Roche-Posay společně s agenturou Ipsos vyplývá, že:

  • 88 % lidí ví o riziku rakoviny kůže
  • 4 z 10 lidí nemyslí na ochranu před sluncem mimo dovolenou
  • Celosvětově si pouze 1 ze 3 lidí nechá alespoň jednou ročně zkontrolovat mateřská znaménka
  • Melanom je 9. nejčastější druh rakoviny v Evropě
  • 200 000 nových případů melanomu je diagnostikovaných každý rok
  • Pokud se odhalí melanom včas, je 90 % případů léčitelných
  • A proto se připojte k výzvě La Roche-Posay!

Jak se stát SKIN CHECKEREM?

Je to jednoduché. Osvětová kampaň postavená na sociálním networkingu Skinchecker od La Roche-Posay je provozována na lokální internetové stránce značky. Jde o to, aby se informace dostaly k co největšímu počtu lidí a poučily je, proto La Roche-Posay přichází s jednoduchou memotechnickou pomůckou ABCDE, navrženou a široce podporovanou dermatology z celého světa, a nabízí Skincheckerům pětibodovou metodu, jak rychle identifikovat potenciální problém, a dodává jim odvahu, aby co nejdříve vyhledali dermatologa.

Platforma také obsahuje prostor vyhrazený mapě sledující penetraci kampaně po celém světě a zobrazuje konverzace ohledně tohoto tématu v reálném čase na twitteru nebo jiných sociálních sítích. Kampaň je navržená tak, aby bylo vše co možná nejsnadnější. Takže to udělejte tak jako my: jedním kliknutím si stáhnete metodu ABCDE, jedním kliknutím ji sdílejte s přáteli nebo blízkými a ponoukěte je, aby se také stali Skincheckery. Tak na co čekáte?

metoda abcde

Komentáře

V diskuzi je 0 příspěvků

Okomentujte článek
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení komentáře společností Notino s.r.o. Máte právo svůj souhlas kdykoliv odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů.​
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:

Podobné příspěvky

Jak si udržet opálení – 5 tipů, které fakt fungují

Jak si udržet opálení – 5 tipů, které fakt fungují

Čím víc jste poctivě pracovala na bronzovém nádechu své pokožky, tím víc si zasloužíte udržet opálení co nejdéle. Co tedy dělat? Jak prodloužit ...

Celý příspěvek

Cestovní kosmetika na léto

Cestovní kosmetika na léto

Neodmyslitelnou součástí každé letní výpravy je cestovní taška a cestovní balení kosmetiky. A my v Notinu pro vás máme ty nejlepší tipy, jak takovou ...

Celý příspěvek