Připojte se k výzvě La Roche-Posay a staňte se i vy SKIN CHECKEREM! 

Martina  |  14. 5. 2015  |  Přidat komentář

skin checker

Kdo jiný, než jedna z nejznámějších světových dermokosmetických značek, kterou doporučuje celých 25 000 dermatologů z celého světa, by se měl zaměřit na osvětu spojenou s problémem rakoviny kůže a jejím včasným odhalením? Proto značka La Roche-Posay spustila unikátní virtuální osvětovou kampaň, jejímž cílem je vzdělávat a informovat veřejnost o rakovině kůže a především její prevenci. Tato kampaň funguje celosvětově, lokálně je podporována dermatology, národními organizacemi zabývajícími se rakovinou kůže a bude doprovázena bezplatným vyšetřením mateřských znamének po celém světě. 

La Roche-Posay chce dnes do boje angažovat více lidí, nikoli individuálně, ale kolektivně. Cílem kampaně je vytvořit jakýsi sociální stimul a podpořit propagaci a sdílení jednoduchého a jasného vzkazu: každý se může v tomto boji stát ambasadorem.

Čísla jsou alarmující

Ze studie, kterou uskutečnila značka La Roche-Posay společně s agenturou Ipsos vyplývá, že:

  • 88 % lidí ví o riziku rakoviny kůže
  • 4 z 10 lidí nemyslí na ochranu před sluncem mimo dovolenou
  • Celosvětově si pouze 1 ze 3 lidí nechá alespoň jednou ročně zkontrolovat mateřská znaménka
  • Melanom je 9. nejčastější druh rakoviny v Evropě
  • 200 000 nových případů melanomu je diagnostikovaných každý rok
  • Pokud se odhalí melanom včas, je 90 % případů léčitelných
  • A proto se připojte k výzvě La Roche-Posay!

Jak se stát SKIN CHECKEREM?

Je to jednoduché. Osvětová kampaň postavená na sociálním networkingu Skinchecker od La Roche-Posay je provozována na lokální internetové stránce značky. Jde o to, aby se informace dostaly k co největšímu počtu lidí a poučily je, proto La Roche-Posay přichází s jednoduchou memotechnickou pomůckou ABCDE, navrženou a široce podporovanou dermatology z celého světa, a nabízí Skincheckerům pětibodovou metodu, jak rychle identifikovat potenciální problém, a dodává jim odvahu, aby co nejdříve vyhledali dermatologa.

Platforma také obsahuje prostor vyhrazený mapě sledující penetraci kampaně po celém světě a zobrazuje konverzace ohledně tohoto tématu v reálném čase na twitteru nebo jiných sociálních sítích. Kampaň je navržená tak, aby bylo vše co možná nejsnadnější. Takže to udělejte tak jako my: jedním kliknutím si stáhnete metodu ABCDE, jedním kliknutím ji sdílejte s přáteli nebo blízkými a ponoukěte je, aby se také stali Skincheckery. Tak na co čekáte?

metoda abcde

Komentáře

V diskuzi je 0 příspěvků

Okomentujte článek
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení komentáře společností Notino s.r.o. , Londýnské náměstí 881/6, Brno, PSČ 639 00, IČO 27609057 . Údaje mohu být předány a zpracovány sesterskými společnostmi a dalšími zpracovateli. Máte právo svůj souhlas kdykoliv odvolat, požadovat od správce přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenositelnost, popřípadě omezení zpracování. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů.
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:

Podobné příspěvky

International Day of Beauty: oslavte svou krásu!

International Day of Beauty: oslavte svou krásu!

Je to den SKUTEČNÉ krásy. Krásy nás obyčejných holek a žen, protože právě my tak často zapomínáme, že krásná je opravdu každá z nás. Bez ohledu na ...

Celý příspěvek

Notino je generálním partnerem soutěže MISS CZECH REPUBLIC 2018!

Notino je generálním partnerem soutěže MISS CZECH REPUBLIC 2018!

Dámy, také jste snily o tom, být nejkrásnější ve třídě, ve městě nebo vůbec v České republice? Přiznáváme, že i řada z nás v Notinu po tom někdy ...

Celý příspěvek