6 Tereza Kostková pro parfums.cz – jak probíhalo natáčení našeho nového spotu?

Martina  |  21. 5. 2014  |  Přidat komentář

terka

Jak jste si doufám všimli, v neděli 18. 5. jsme odstartovali velkou reklamní kampaň, v níž účinkuje herečka a moderátorka Tereza Kostková. Tereza je totiž krásná, sympatická, úspěšná, přirozená a vždy skvěle upravená, proto se dokonale hodí ke značce notino.cz.   

Kde jsme natáčeli

Spot se natáčel 24. dubna během jednoho dne ve studiu Pokrok v centru Prahy. Studio Pokrok patří mezi přední česká studia, je vybaveno nejmodernější technikou a spolupracuje s opravdovými profesionály z řad reklamních agentur a filmových tvůrců. Natáčely se zde například populární reklamní spoty na Mattoni, jogurty Müller nebo Magnesia duely k cenám Český lev. Své videoklipy tu natočili třeba Support Lesbiens, Rytmus nebo skupina JAR.

Režie našeho reklamního spotu se ujal dramaturg, režisér a scénárista Jan Chramosta, který v minulosti natočil několik velmi oceňovaných krátkých hraných filmů, za které získal několik prestižních evropských ocenění. V současné době se podílí na přípravě dlouho očekávaného celovečerního filmu Tichá pošta (2015). Přestože tvoří pozadí, tak leitmotivem spotu jsou květiny. Květiny symbolizují vůni, krásu, svěžest, ženskost a navíc jsou hlavní složkou všech úžasných parfémů, které najdete „no jasně, že na notino.cz“.  V centru pozornosti je potom lotosový květ,  ve starověku symbol znovuzrození, krásy, života, štěstí, čistoty a duchovnosti. V dnešní době mimo jiné symbol notino.cz, se kterým se teď budete setkávat čím dál tím častěji.

Průběh natáčení

Natáčení začalo brzy ráno a trvalo celý den, protože jsme současně natáčeli dva reklamní spoty – jeden pro ČR a druhý pro rumunský e-shop aoro.ro, kde účinkuje rumunská filmová a televizní hvězda Dana Rogoz. Spot s Danou Rogoz momentálně běží na rumunských televizích. Z notino.cz byla po celou dobu ve studiu přítomna naše kolegyně Monika, která si průběh natáčení i celkovou atmosféru nemohla vynachválit: „Byl to hrozně příjemně strávený den a skvělý zážitek. Všichni byli perfektně připravení, hvězdy neměly žádné pověstné manýry a chovaly se naprosto profesionálně, i když chvílemi bylo natáčení trochu náročné. Díky nim a celému štábu se výsledek opravdu povedl.“  Na začátku chvíli trvalo, než obě herečky přesně pochopili záměr režiséra, který měl dokonalou představu o výsledné podobě spotu, ze které samozřejmě nechtěl slevit. Ale zhruba po půl hodině se do role vžily a dařil se jeden vynikající záběr za druhým, takže bylo nakonec těžké vybrat ten nejlepší. Všechny byly totiž skvělé. Já osobně si myslím, že se to povedlo…

Výběr líčení, účesu a šatů

Chtěli jsme, aby styling obou hereček zdůraznil jejich ženskost a křehkou krásu a aby dokreslil klidnou až nadpřirozenou atmosféru našeho spotu. Proto jsme se rozhodli zvolit jemné líčení, přirozeně rozevlátý účes a šaty ve světlé barvě působící nevinně. Tereza Kostková si s sebou přivedla svého osobního stylistu a vizážistku, ktera ji během natáčení líčila a česala a stylista pro ni vybíral šaty (bylo na výběr z několika podobných modelů). Ale vzhledem k tomu, že se v líčení a vlasovém stylingu celkem dobře vyznáme, tak finální schvalování bylo na nás. Tereza osobně kladla největší důraz na to, jak bude vypadat její účes. Vlasy jsou pro ni v souvislosti se vzhledem velmi důležité i v soukromém životě, protože podle ní jsou korunou krásy každé ženy. Bylo vidět, že o svoje vlasy Tereza opravdu pečuje a pečlivě přemýšlí nad tím, jaký účes na jakou příležitost zvolit. A musíme potvrdit, že je to vidět. Tereza vypadá naprosto úžasně, byla krásná i bez make-upu, když na natáčení ráno přijela a stejně tak krásná téměř po šesti hodinách natáčení i odjížděla. A proto jsme rádi, že právě ona spojila svoje jméno se značkou notino.cz.

Co vy na to? Jak se vám náš nový spot líbí?

 

Fotogalerie k příspěvku

Dalších 5 obrázků ve fotogalerii

Komentáře

V diskuzi je 6 příspěvků

Komentáře k příspěvku:
Helena  |  8. 6. 2014 9:37:04
Tereza vypadá, jak když vstává z hrobu, vždy mě tato reklama bohužel spíš vyděsila. Ale asi tento pohled nemám sama, jelikož jste pozadí zesvětlili a výsledek je mnohem lepší. Jinak krásná žena, květiny a parfémy k sobě patří, jen celkový dojem aspoň pro mě palec dolu.
odpovědět
Monika  |  5. 6. 2014 22:05:32
Je krásný...vkusný a elegantní. Nejvíc se mi líbí, začátek, ten pomalý a plynulý nástup. Potom, kdy se spojují ruce s květem, je tam trochu jakoby třas pohybu. Jinak moc hezké a T.K. vybrána dobře.
odpovědět
Iva  |  5. 6. 2014 19:20:25
Mně se teda moc nelíbí,hlavně ten závěr,kdy Tereza jakoby zapěje parfums.cz,nebo tak něco,navíc je mi nesympatická,takže to taky hodně ovlivňuje.
odpovědět
Libuše  |  24. 5. 2014 19:16:35
Kočka Tereza, super reklama, co víc dodat?
odpovědět
Petra  |  22. 5. 2014 19:05:17
Moc hezká a povedená reklama.
odpovědět
Petra  |  22. 5. 2014 10:47:09
pěkná reklama a Tereza Kostková je moc sympatická
odpovědět
Okomentujte článek
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení komentáře společností Notino s.r.o. , Londýnské náměstí 881/6, Brno, PSČ 639 00, IČO 27609057 . Údaje mohu být předány a zpracovány sesterskými společnostmi a dalšími zpracovateli. Máte právo svůj souhlas kdykoliv odvolat, požadovat od správce přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenositelnost, popřípadě omezení zpracování. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů.
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:

Podobné příspěvky

10 nejlepších jarních novinek podle produktových specialistů parfums.cz

10 nejlepších jarních novinek podle produktových specialistů parfums.cz

Kdo zná všechny novinky ještě před tím, než jsou zobrazeny na našem eshopu? Komu projdou úplně všechny produkty pod rukama, a proto je zná v naší ...

Celý příspěvek

Máme 10 let! Oslavte to s námi – přijďte si pro dárek nebo vyhrajte třeba víkend v Paříži!

Máme 10 let! Oslavte to s námi – přijďte si pro dárek nebo vyhrajte třeba víkend v Paříži!

notino.cz letos slaví 10 let na českém trhu. Za těch deset let jsme toho stihli celkem dost: prodali jsme přes 18 000 000 parfémů a kosmetických ...

Celý příspěvek