6 Tereza Kostková pro parfums.cz – jak probíhalo natáčení našeho nového spotu?

Martina  |  21. 5. 2014  |  Přidat komentář

terka

Jak jste si doufám všimli, v neděli 18. 5. jsme odstartovali velkou reklamní kampaň, v níž účinkuje herečka a moderátorka Tereza Kostková. Tereza je totiž krásná, sympatická, úspěšná, přirozená a vždy skvěle upravená, proto se dokonale hodí ke značce notino.cz.   

Kde jsme natáčeli

Spot se natáčel 24. dubna během jednoho dne ve studiu Pokrok v centru Prahy. Studio Pokrok patří mezi přední česká studia, je vybaveno nejmodernější technikou a spolupracuje s opravdovými profesionály z řad reklamních agentur a filmových tvůrců. Natáčely se zde například populární reklamní spoty na Mattoni, jogurty Müller nebo Magnesia duely k cenám Český lev. Své videoklipy tu natočili třeba Support Lesbiens, Rytmus nebo skupina JAR.

Režie našeho reklamního spotu se ujal dramaturg, režisér a scénárista Jan Chramosta, který v minulosti natočil několik velmi oceňovaných krátkých hraných filmů, za které získal několik prestižních evropských ocenění. V současné době se podílí na přípravě dlouho očekávaného celovečerního filmu Tichá pošta (2015). Přestože tvoří pozadí, tak leitmotivem spotu jsou květiny. Květiny symbolizují vůni, krásu, svěžest, ženskost a navíc jsou hlavní složkou všech úžasných parfémů, které najdete „no jasně, že na notino.cz“.  V centru pozornosti je potom lotosový květ,  ve starověku symbol znovuzrození, krásy, života, štěstí, čistoty a duchovnosti. V dnešní době mimo jiné symbol notino.cz, se kterým se teď budete setkávat čím dál tím častěji.

Průběh natáčení

Natáčení začalo brzy ráno a trvalo celý den, protože jsme současně natáčeli dva reklamní spoty – jeden pro ČR a druhý pro rumunský e-shop aoro.ro, kde účinkuje rumunská filmová a televizní hvězda Dana Rogoz. Spot s Danou Rogoz momentálně běží na rumunských televizích. Z notino.cz byla po celou dobu ve studiu přítomna naše kolegyně Monika, která si průběh natáčení i celkovou atmosféru nemohla vynachválit: „Byl to hrozně příjemně strávený den a skvělý zážitek. Všichni byli perfektně připravení, hvězdy neměly žádné pověstné manýry a chovaly se naprosto profesionálně, i když chvílemi bylo natáčení trochu náročné. Díky nim a celému štábu se výsledek opravdu povedl.“  Na začátku chvíli trvalo, než obě herečky přesně pochopili záměr režiséra, který měl dokonalou představu o výsledné podobě spotu, ze které samozřejmě nechtěl slevit. Ale zhruba po půl hodině se do role vžily a dařil se jeden vynikající záběr za druhým, takže bylo nakonec těžké vybrat ten nejlepší. Všechny byly totiž skvělé. Já osobně si myslím, že se to povedlo…

Výběr líčení, účesu a šatů

Chtěli jsme, aby styling obou hereček zdůraznil jejich ženskost a křehkou krásu a aby dokreslil klidnou až nadpřirozenou atmosféru našeho spotu. Proto jsme se rozhodli zvolit jemné líčení, přirozeně rozevlátý účes a šaty ve světlé barvě působící nevinně. Tereza Kostková si s sebou přivedla svého osobního stylistu a vizážistku, ktera ji během natáčení líčila a česala a stylista pro ni vybíral šaty (bylo na výběr z několika podobných modelů). Ale vzhledem k tomu, že se v líčení a vlasovém stylingu celkem dobře vyznáme, tak finální schvalování bylo na nás. Tereza osobně kladla největší důraz na to, jak bude vypadat její účes. Vlasy jsou pro ni v souvislosti se vzhledem velmi důležité i v soukromém životě, protože podle ní jsou korunou krásy každé ženy. Bylo vidět, že o svoje vlasy Tereza opravdu pečuje a pečlivě přemýšlí nad tím, jaký účes na jakou příležitost zvolit. A musíme potvrdit, že je to vidět. Tereza vypadá naprosto úžasně, byla krásná i bez make-upu, když na natáčení ráno přijela a stejně tak krásná téměř po šesti hodinách natáčení i odjížděla. A proto jsme rádi, že právě ona spojila svoje jméno se značkou notino.cz.

Co vy na to? Jak se vám náš nový spot líbí?

 

Fotogalerie k příspěvku

Dalších 5 obrázků ve fotogalerii

Komentáře

V diskuzi je 6 příspěvků

Komentáře k příspěvku:
Helena  |  8. 6. 2014 9:37:04
Tereza vypadá, jak když vstává z hrobu, vždy mě tato reklama bohužel spíš vyděsila. Ale asi tento pohled nemám sama, jelikož jste pozadí zesvětlili a výsledek je mnohem lepší. Jinak krásná žena, květiny a parfémy k sobě patří, jen celkový dojem aspoň pro mě palec dolu.
odpovědět
Monika  |  5. 6. 2014 22:05:32
Je krásný...vkusný a elegantní. Nejvíc se mi líbí, začátek, ten pomalý a plynulý nástup. Potom, kdy se spojují ruce s květem, je tam trochu jakoby třas pohybu. Jinak moc hezké a T.K. vybrána dobře.
odpovědět
Iva  |  5. 6. 2014 19:20:25
Mně se teda moc nelíbí,hlavně ten závěr,kdy Tereza jakoby zapěje parfums.cz,nebo tak něco,navíc je mi nesympatická,takže to taky hodně ovlivňuje.
odpovědět
Libuše  |  24. 5. 2014 19:16:35
Kočka Tereza, super reklama, co víc dodat?
odpovědět
Petra  |  22. 5. 2014 19:05:17
Moc hezká a povedená reklama.
odpovědět
Petra  |  22. 5. 2014 10:47:09
pěkná reklama a Tereza Kostková je moc sympatická
odpovědět
Okomentujte článek
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zpracování a zobrazení komentáře společností Notino s.r.o. Máte právo svůj souhlas kdykoliv odvolat. Více informací v zásadách zpracování osobních údajů.​
Jméno: Váš email (nebude zveřejněn):
Komentář:

Podobné příspěvky

Provoňte si léto nejlepšími ovocnými parfémy

Provoňte si léto nejlepšími ovocnými parfémy

Šťavnaté ovoce k létu neodmyslitelně patří, stejně jako lehké a hravé parfémy. Tak proč si nedopřát oboje? Neodolatelné kompozice jiskrných ovocných ...

Celý příspěvek

Šest zásadních mýtů o opalování! Jak se opalovat správně?

Šest zásadních mýtů o opalování! Jak se opalovat správně?

Většina z nás už ví, že sluníčko může za předčasné vrásky nebo tmavé skvrnky v obličeji. O tématu ochrany před slunečními paprsky ale pořád koluje ...

Celý příspěvek